Sposoby promowania stron internetowych (6)
Sprzedaż osobista
Jest to ustna prezentacja idei, produktu lub usługi jednemu lub większej ilości odbiorców.W przypadku strony internetowej taka działalność promocyjna może obejmować:
Rozmowę handlową,
gdy Ty lub zatrudniona osoba przedstawia ofertę strony skierowaną do potencjalnych reklamodawców.Dobra rada:
- Przygotuj starannie ofertę zanim zaprezentujesz ją reklamodawcy.
- Przygotuj starannie ofertę zanim zaprezentujesz ją reklamodawcy.
Uwaga! Koszty pozyskania i utrzymania ludzi, którzy zajmowaliby się tym rodzajem promocji mogą okazać się zbyt wysokie w stosunku do uzyskanych korzyści.
Rozmowę koleżeńską,
gdy Ty lub osoba, której podoba się Twoja strona mówi o jej istnieniu, zawartości lub innych zaletach swoim znajomym, rodzinie itp.Dobra rada:
- Nie zmuszaj znajomych i rodziny do odwiedzenia Twojej strony.
- Nie zmuszaj znajomych i rodziny do odwiedzenia Twojej strony.
Udział w konferencjach, targach, wystawach i pokazach,
podczas których prezentujesz stronę gościom oraz przedstawiasz ofertę reklamodawcom.Dobra rada:
- Zanim zdecydujesz się na udział w konferencji lub targach upewnij się, że strona i jej oferta jest wystarczająco bogata, aby ją zaprezentować.
- Zanim zdecydujesz się na udział w konferencji lub targach upewnij się, że strona i jej oferta jest wystarczająco bogata, aby ją zaprezentować.
Merchandising,
czyli umiejętna prezentacja w odpowiednim miejscu i czasie wśród innych produktów. Tą formę promocji możesz wykorzystać przy prezentowaniu linków, reklam i opisu Twojej strony na innych stronach internetowych.Dobra rada:
- Dobrze opisz stronę, aby pojawiała się na pierwszych miejscach we wszystkich wyszukiwarkach.
- Dobrze opisz stronę, aby pojawiała się na pierwszych miejscach we wszystkich wyszukiwarkach.
Uwaga! Wybór miejsca umieszczenia linku, reklamy lub opisu Twojej strony może być ograniczony przez założenia jakie stawiają sobie autorzy witryn, na których chciałbyś zaprezentować swoją stronę.
Musisz jednak pamiętać, że zastosowanie nawet całego zespołu działań promocyjno-reklamowych nie przyniesie Ci wymiernych korzyści jeśli nie będą one przemyślane, zaplanowane oraz wewnętrznie spójne.Nie zapominaj też o tym, że bardzo ważny jest etap tworzenia strony, bo
od wyglądu Twojej strony oraz od zwartych na niej treści i ich aktualności będzie zależało, czy odwiedzający Twoją stronę wrócą jeszcze na nią.
Ostatnia aktualizacja: 21.11.2006
PODZIEL SIĘ SWOIMI UWAGAMI I ZOBACZ KOMENTARZE INNYCH NA:
Forum >>> Sposoby promowania stron... - komentarze.
Forum >>> Sposoby promowania stron... - komentarze.