Alfabetyczny spis artykułów
Jak wykorzystać potrzeby innych serwisów internetowych do promowania własnej strony? Zbuduj swoją wiarygodność, zwiększ ruch na swojej stronie, podnieś PageRank swojej strony i zyskaj skuteczną darmową reklamę...
czytaj więcej
31.07.2006 Badanie skuteczności bannerów - CTR banera autor: T. Urban
Poznaj sposób badania skuteczności bannerów. Dowiedz się więcej o wskaźniku CTR. I sprawdź, jaki banner będzie najskuteczniejszy dla reklamy Twojej strony. Zapraszamy do zgłębienia tajników reklamy bannerowej według Tomasza Urbana...
czytaj dalej
17.09.2005 Co to jest PageRank? autor: Jelcyn
Jeśli zajmujesz się pozycjonowaniem stron WWW, to musisz wiedzieć co to jest tajemniczy PageRank. Odpowiedź jest prosta: jest to...
czytaj dalej
14.07.2005 Czym są Programy Partnerskie? autor: M. Buraczyński
Programy partnerskie (PP) to jeden ze sposobów wykorzystywanych przez właścicieli i administratorów stron (FIRMY) do zwiększenia sprzedaży własnych produktów bądź popularności własnej strony. Główną zasadą PP jest ...
czytaj dalej
23.02.2006 Domeny - geneza i zasada działania autor: M. Buraczyński
Surfując w sieci na każdym kroku spotykasz domeny internetowe. Być może nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego jak często z nich korzystasz. Dowiedz się czym są domeny, dlaczego powstały i jak działają...
czytaj dalej
01.05.2006 Domeny internetowe - elementy nazwy autor: M. Buraczyński i B. Gawrylak
Nazwa domeny nie jest ciągiem przypadkowych znaków - składa się z liter, cyfr i kropek zapisanych w ściśle określonej kolejności. Istnienie zasad budowy nazwy pozwala tworzyć niepowtarzalne adresy, takie jak...
czytaj dalej
06.02.2007 Domeny najwyższego poziomu - podział autor: B. Gawrylak
Podejmując decyzję o stworzeniu własnej strony internetowej musisz nie tylko napisać kod strony i przygotować jej treść, ale również wybrać dla niej adres, w tym domenę najwyższego rzędu... Poznaj podstawowe rodzaje domen, które można wykorzystać dla różnych stron WWW.
czytaj więcej
14.11.2006 Domeny narodowe - spis i pomysły na wykorzystanie autor: M. Buraczyński i B. Gawrylak
Jak stworzyć ciekawą nazwę domeny dla strony? Czy lepiej mieć adres z końcówką .pl, czy może .com, .biz lub .net? Chociaż wiele ciekawych domen w sieci posiada już swoich właścicieli, to nadal istnieje wiele możliwości tworzenia atrakcyjnych nazw domen z wykorzystaniem...
czytaj więcej
04.01.2006 Droga do własnej strony WWW autor: B. Gawrylak i M. Buraczyński
Tworzenie stron WWW najczęściej kojarzy się z pisaniem kodu strony i umieszczaniem plików na serwerze. Jednakże te czynności są tylko wyrwanym z całego procesu tworzenia fragmentem drogi prowadzącej do powstania dobrej strony internetowej...
czytaj dalej
17.09.2000 Gdzie NIE ma pieniędzy? autor: P. Majewski
(...) Zastanówcie się, dlaczego jest na necie aż tak dużo stron o "zarabianiu na sieci"? Tych, które prezentują Wam cudowne systemy "paid per surf" i inne tego typu ustrojstwa jako metodę na zarobienie, że się tak wyrażę, kupy szmalu. Mogę Was zapewnić, że ich autorzy nie zarabiają fortuny na...
czytaj więcej
30.09.2000 Gdzie są pieniądze? autor: P. Majewski
Czy pamiętasz, że nawet najlepsze rady są nic nie warte jeśli ich nie zastosujesz? Właściwie powinienem napisać tylko: PIENIĄDZE SĄ W INTELIGENTNEJ PRACY I NIC WIĘCEJ NIE TRZEBA DODAWAĆ!!! Zauważcie, że z jednej strony...
czytaj więcej
27.09.2006 Hipnotyczny marketing dla leniwych autor: J. Vitale
Uświadom sobie, że Ty też możesz odnieść sukces. Poznaj trzy proste kroki, które pomogą Ci go osiągnąć. Dowiedz się jak to zrobił Joe Vitale...
czytaj więcej
15.07.2006 Jak dodać stronę internetową do wyszukiwarki Google? autor: B. Gawrylak
Stworzyłeś własną stronę internetową i nie wiesz jak dodać ją do wyszukiwarki Google? Już niedługo Twoja witryna będzie zindeksowana i będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania...
czytaj dalej
03.02.2006 Jak szybko elektroniczne książki staną się naszą codziennością? autor: M. Chłodnicki
Postęp technologiczny, jaki następuje w ostatnich latach jest tak szybki, że często nawet nie zauważamy, kiedy nowe, przełomowe rozwiązania trafiają pod nasze strzechy, wypierając stare, coraz mniej użyteczne urządzenia czy przedmioty. Czy tak samo stanie się z książkami?
czytaj dalej
01.09.2008 Jak wybrać najlepszy hosting? autor: B. Gawrylak
Jedną z pierwszych decyzji, gdy planujesz stworzenie własnej strony, jest wybór hostingu. Nie jest to łatwe, bo w sieci jest bardzo dużo zróżnicowanych ofert. Inna jest ilość zarezerwowanego miejsca na stronę, wielkość transferu, maksymalna wielkość pliku, uptime...
czytaj dalej
05.12.2005 Jak zaprojektować stronę? autor: M. Buraczyński
Uważasz, że da się zrobić stronę bez zaprojektowania jej? W pewnym sensie masz rację i w sieci jest mnóstwo "stron" potwierdzających Twoją tezę. Pewne jest jednak, że dobrej strony zrobić w ten sposób się nie da...
czytaj dalej
14.01.2007 Marketing one-to-one w e-biznesie autor: P. Kądzielawski
Droga do sukcesu w e-biznesie może być długa i kręta, ale są sprawdzone metody, których stosowanie w praktyce pozwala na szybkie osiągnięcie celu...
czytaj dalej
13.05.2007 Marketing wirusowy autor: P. Kądzielawski
Marketing wirusowy często jest błędnie kojarzony z czymś negatywnym. Prawdą jest, że wirusy są przyczyną wielu dolegliwych infekcji, ale w reklamie mogą stanowić źródło skutecznego pozyskiwania klientów...
czytaj dalej
19.12.2006 Podstawowe zasady tworzenia funkcjonalanych serwisów WWW autor: P. Kądzielawski
Wiele się mówi i pisze o funkcjonalności serwisów WWW. Jednak wciąż w sieci pojawiają się nowe strony pozbawione zupełnie funkcjonalności lub łamiące wiele jej podstawowych zasad. Niniejszy artykuł ma przekonać webmasterów i projektantów stron, aby nieco inaczej spojrzeli na zasady funkcjonalności. Wszak wystarczy zwrócić uwagę na kilka szczegółów...
czytaj więcej
13.07.2005 Pomocne "automatyczne przekierowanie" autor: M. Buraczyński
Niekiedy zdarzają się sytuacje, w których pod jakimś adresem zamiast zwykłej treści strony najchętniej umieściłbyś informację: "To nie ten adres - zajrzyj TUTAJ". Niestety większość odwiedzających nie zajrzałaby pod tak wskazany adres. Na szczęście nie musisz zastanawiać się jak skuteczniej przekonywać ich do odwiedzenia adresu, na którym Ci zależy. Możesz po prostu użyć automatycznego przekierowania...
czytaj dalej
REKLAMA
26.09.2008 Reklama za darmo - podpisy w e-mailach autor: B. GawrylakDo reklamowania swojej strony możesz wykorzystać wysyłane przez siebie e-maile. Wystarczy, że do każdego z nich dodasz podpis z reklamą Twojej strony. Taką sygnaturkę możesz stworzyć zupełnie za darmo.
czytaj więcej
11.01.2006 Reklama za darmo czy wandalizm? autor: B. Gawrylak
Posiadanie własnej strony WWW jest "trendy", ale obecnie nie jest to już wystarczającym powodem do dumy dla autora. Każdy chce by jak najwięcej osób zobaczyło jego stronę, ale nie każdy ma pieniądze na reklamę. Młodzi kreatywni uczniowie znaleźli na to sposób...
czytaj dalej
05.08.2005 Reklamuj i nie płać autor: M. Buraczyński
Masz swoją stronę internetową, ale prawie nikt jej nie odwiedza. O jej istnieniu wiedzą tylko Twoi znajomi a Ty na dodatek nie masz pieniędzy (lub zwyczajnie nie chcesz ich wydawać) na zakup reklam. Czy Twoja strona nie ma szans na zaistnienie w sieci? Nie! Istnieje wiele sposobów na darmową reklamę Twojej strony...
czytaj dalej
10.11.2005 Sekret popularności artykułu "Gdzie NIE ma pieniędzy?" autor: M. Buraczyński
Niedawno na kolejnej stronie odnalazłem artykuł "Gdzie NIE ma pieniędzy?" autorstwa Piotra Majewskiego, który Ty także najprawdopodobniej nie raz już widziałeś w najróżniejszych miejscach. Jego wszechobecność jest wprost fascynująca - chyba każdy chciałby, aby jego "dzieło" było tak popularne...
czytaj dalej
21.11.2006 Sponsoring w Internecie autor: T. Urban
Zamiast wydawać dużo pieniędzy na nieskuteczne reklamy możesz reklamować się robiąc przy okazji coś pożytecznego. Dowiedz się czym jest sponsoring, jakie jego formy są spotykane w Internecie, jak go wykorzystać do promowania siebie oraz na co należy zwrócić uwagę...
czytaj dalej
09.08.2005 Sposoby promowania stron internetowych autor: B. Gawrylak
Właśnie stworzyłeś stronę internetową, a po umieszczeniu jej na serwerze szybko przekonujesz się, że liczba odwiedzin równa jest liczbie Twoich wizyt na stronie. Zastanawiasz się, co należy zrobić, aby efekty Twojej pracy zobaczyło więcej osób...
czytaj dalej
31.03.2006 Talent do negocjacji autor: E. Gabis
Każdy z nas codziennie negocjuje, gdyż negocjacje są sposobem uzyskania od innych tego, na czym nam zależy. Rozmowy powinny być prowadzone z myślą o osiągnięciu korzystnego kompromisu. Porozumienie się bez poczucia strat, przegranej i ofiar jest sztuką...
czytaj więcej
21.12.2006 Test skuteczności mailingu autor: P. Zając
Jednym ze sposóbów promowania stron internetowych jest wysyłanie maili do osób potencjalnie zainteresowanych tematyką strony. Czy jednak wykupienie taniego mailigu faktycznie jest sensowne i może być skuteczne?
czytaj dalej
07.09.2006 Trendy w Internecie autor: G. Lemantowicz
Nie jest prawdą, że tylko duże firmy mogą pozwolić sobie na aktywne kształtowanie swojego wizerunku. Obecnie, to e-wizerunek staje się czynnikiem kluczowym dla sukcesu każdego przedsiębiorstwa...
czytaj dalej
07.08.2005 Zmiana formatowania nagłówków H1, H2... autor: M. Buraczyński
Jeśli masz stronę, na której artykuły są pisane stosunkowo małą czcionką zapewne nie korzystasz ze standardowego nagłówka <h1>tekst nagłówka</h1>. Dobrze wiesz, że użycie go dałoby dość brzydki efekt. Nie musisz jednak rezygnować zupełnie z nagłówków...
czytaj dalej
Jeśli zauważyłeś jakieś błędy na stronie napisz do nas!