Reklamuj i nie płać - podpisy maili
Autor: M. Buraczyński | Ostatnia aktualizacja 26.10.2005
Podpisy w mailach
Pomyśl: do ilu osób dziennie wysyłasz maile w jakiejś sprawie? Ile z tych osób odbiera maile od Ciebie i czyta je z zainteresowaniem (bo przecież nie piszesz nudnych maili ;-) )? Dodatkowo przypomnij sobie, ile radości daje Ci przeczytanie maila zawierającego wiadomości, na które czekasz, potrzebne Ci informacje czy też kilka zwykłych ciepłych słów wysłanych przez bliską osobę. Czy myślisz, że informacja o Twojej stronie internetowej dodana w podpisie pod oczekiwanym mailem nie skłoni jego adresatów do odwiedzenia tej strony?Niestety nie ma podpisu zawsze skutecznego, gdyż są np. ludzie których nic nie przekona do odwiedzania stron. O pozostałe osoby trzeba natomiast "walczyć" stosując różne wersje własnego podpisu. Wersje te dobrze jest przetestować zmieniając treść podpisu i obserwując wpływ zmian tej treści na ilość odwiedzin na stronie.
Jak pisać dobre podpisy - w przygotowaniu.