ZŁOTY CYTAT:
"Najlepiej, jeśli Twój link znajdzie się na popularnej stronie."
Zobacz pełny tekst
Pajacyk

Reklamuj i nie płać - podpisy maili

Autor: M. Buraczyński | Ostatnia aktualizacja 26.10.2005

Podpisy w mailach

Pomyśl: do ilu osób dziennie wysyłasz maile w jakiejś sprawie? Ile z tych osób odbiera maile od Ciebie i czyta je z zainteresowaniem (bo przecież nie piszesz nudnych maili ;-) )? Dodatkowo przypomnij sobie, ile radości daje Ci przeczytanie maila zawierającego wiadomości, na które czekasz, potrzebne Ci informacje czy też kilka zwykłych ciepłych słów wysłanych przez bliską osobę. Czy myślisz, że informacja o Twojej stronie internetowej dodana w podpisie pod oczekiwanym mailem nie skłoni jego adresatów do odwiedzenia tej strony?
Niestety nie ma podpisu zawsze skutecznego, gdyż są np. ludzie których nic nie przekona do odwiedzania stron. O pozostałe osoby trzeba natomiast "walczyć" stosując różne wersje własnego podpisu. Wersje te dobrze jest przetestować zmieniając treść podpisu i obserwując wpływ zmian tej treści na ilość odwiedzin na stronie.
Jak pisać dobre podpisy - w przygotowaniu.
Dobra rada:
- Zwracaj uwagę na to, do kogo jest wysyłany dany mail. Nie każdy podpis można używać zawsze i wszędzie - radosny podpis w mailu z kondolencjami będzie z pewnością nietaktem.
Uwaga! Jeśli masz dobrą stronę o programowaniu to link do niej w podpisie maila zawierającego podanie o pracę kierowane do firmy informatycznej także nie zaszkodzi.

Start | Podpisy w mailach | Toplisty | Następna

ReklamaStron.pl - Wszystko o reklamowaniu stron w internecie
Valid XHTML 1.1 Valid CSS!
XHTML, PHP, JS by pbanasiak