Reklama za darmo - podpisy w e-mailach (3)
Jak dodać stopkę do e-maila?
Gdy już masz gotowy podpis, czas wykorzystać go do reklamowania własnej strony. Są na to dwa sposoby. Stopkę do wysyłanych przez siebie e-maili możesz dodawać ręcznie lub automatycznie. Metoda ręczna polega na samodzielnym wpisywaniu podpisu do każdego wysyłanego postu. Dla ułatwienia możesz swoją sygnaturkę zapisać sobie w pliku tekstowym i później już tylko kopiować ją do każdego wysyłanego e-maila.Jeszcze prościej będzie dodać podpis do programu pocztowego, z którego wysyłasz e-maile - wówczas będą one dodawane automatycznie do wszystkich wysyłanych przez Ciebie e-maili.
Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnym e-marketingu?
Pobierz bezpłatny fragment
Pobierz bezpłatny fragment
Dodawanie sygnaturki w programie pocztowym Outlook
Tools - Options - Signatures - Add signatures to all outgoing messages - New - Wpisz tekst (Text) lub podaj ścieżkę pliku (File) - Apply - OKDodawanie podpisu w programie pocztowym Thunderbird
Stwórz plik tekstowy (.txt) - Narzędzia - Konfiguracja kont - Dołącz sygnaturkę wybierz stworzony wcześniej plik - OKDodawanie stopki w programie Mail (MacOs)
Mail - Preferences - Signatures - Add signature - wpisujesz tekst - OK - SaveDodawanie ręczne czy automatyczne?
Ręczne dodawanie stopki daje Ci możliwość każdorazowego jej dopasowania do treści wysyłanego e-miala, jednakże może sprawić, że nie zawsze będziesz pamiętał o jej dodaniu i stracisz kilka (a może nawet kilkanaście) możliwości zareklamowania swojej strony.Stosowanie automatycznego dodawania sygnaturek do e-maili sprawi, że każdy wysyłany list będzie zawierał reklamę. Z reguły programy pocztowe pozwalają na edycję stopki w momencie pisania e-maila.
Dlaczego warto reklamować się w podpisach?
Pomyśl do ilu osób tygodniowo lub dziennie wysyłasz e-maile? Ile z tych osób czyta je z zainteresowaniem (bo przecież nie piszesz nudnych maili ;-) i nie rozsyłasz spamów)?Dodatkowo przypomnij sobie, ile radości sam masz z przeczytania e-maila zawierającego:
- wiadomości, na które czekasz,
- potrzebne Ci informacje,
- czy też kilka zwykłych ciepłych słów wysłanych przez bliską osobę.
Na pewno chętnie odbierasz i czytasz takie wiadomości - wierz mi, że takich osób jak Ty jest zdecydowana większość. Stąd też, czy myślisz, że informacja o Twojej stronie internetowej dodana w podpisie pod oczekiwanym e-mailem nie skłoni jego adresatów do odwiedzenia tej strony? Nawet jeśli na Twoją stronę zajrzy tylko kilka osób, to i tak jest to lepsze niż jeśli na Twoją stronę miałby nie wejść nikt. Dlatego warto wykorzystać również taką metodę prmocji!