Zastanówmy się więc, co szczególnego jest w tym artykule? Gdzie tkwi sekret jego popularności?
"Gdzie NIE ma pieniędzy?"
to artykuł po raz pierwszy opublikowany we wrześniu 2000 roku, czyli ponad 5 lat temu w zupełnie innych realiach. Czytając go trafiasz niestety na nieaktualne już dane, ale po przeczytaniu zdajesz sobie sprawę, że ta dezaktualizacja danych nie ma znaczenia. Przede wszystkim czujesz, że ZAWALIŁO CI SIĘ WYOBRAŻENIE O ZARABIANIU W INTERNECIE.Odkrywasz bezsensowność surfowania, klikania w bannery czy linki w mailach oraz innych form "zarabiania" i...
chcesz wiedzieć więcej
... klikasz w link do strony Piotra Majewskiego (Czas Na E-Biznes) i trafiasz w świat, w którym Zarabianie jest przez duże Z. Czytasz o programach partnerskich, o prowizjach od sprzedaży stanowiących nawet 50% z czterocyfrowych kwot a na forum spotykasz osoby, które tak rzeczywiście zarabiają. Zawartość witryny oraz cząstki wiedzy Piotra przesyłane Ci w postaci kursów mailowych sprawiają, że dostrzegasz pieniądze tam, gdzie one rzeczywiście SĄ.Piotr Majewski zgromadził tak wielką wiedzę, że już teraz na niej zarabia: wprowadził płatny dostęp do części zasobów swojej strony i forum a potem czterokrotnie podnosił stawkę abonamentu a mimo tego abonentów wciąż mu przybywa. Czyż taki autor nie jest już dobrą rekomendacją dla artykułu?
Program Partnerski
Na sukces zawsze pracują jednak także inni ludzie. Piotr Majewski sam nie jest oczywiście w stanie dotrzeć do wszystkich zainteresowanych swoją witryną i dlatego stworzył Program Partnerski. Trzeba przyznać, że prowizje oferowane przez Czas Na E-Biznes za polecenie strony nowym abonentom są na przyzwoitym poziomie, więc motywacja do działania także jest szczególna.Każdy z Partnerów po zalogowaniu się do swojego panelu znajduje wiele przydatnych informacji oraz narzędzi a wśród nich sekcję "Artykuły" zawierającą... oczywiście - tak jak się domyślasz - artykuł "Gdzie NIE ma pieniędzy?" wraz ze zgodą na umieszczenie go (po spełnieniu pewnych warunków) na swojej stronie. Nie jest to oczywiście jedyny artykuł zaproponowany tam do przedruku, ale ten jest szczególnie chętnie zamieszczany przez Partnerów w swoich serwisach ze względu na poruszany w nim problem zarabiania w Internecie.
ZARABIANIE w Internecie
Temat zarabiania interesuje wiele osób. Można powiedzieć, że jest to temat uniwersalny i dlatego napisano o nim już bardzo wiele. Niestety, jak słusznie zauważa Piotr Majewski, często jesteś oszukiwany przez autorów różnych przeciętnych stron. Roztaczane są przed Tobą wizje cudownego zarobku, które prysną jak bańka mydlana po przeczytaniu artykułu "Gdzie NIE ma pieniędzy?". Przeczytasz potem artykuł "Gdzie Są Pieniądze?" i dostrzeżesz szanse na prawdziwy zarobek.Partner umieszczający na swojej stronie artykuły Piotra Majewskiego będzie zadowolony z tego, że to z jego strony dowiedziałeś się prawdy. Dzięki artykułowi Piotra zdobędzie Twoje zaufanie w kwestii zarabiania - zaufanie słuszne co najmniej o tyle, że na jego stronie NAJPRAWDOPODOBNIEJ już nie pojawi się obok tego artykułu informacja o jakimś sposobie "zarabiania". Ten partner przecież już wie, gdzie się zarabia na prawdę.
Podsumowanie: 3 sekrety sukcesu
Na sekret sukcesu artykułu "Gdzie NIE ma pieniędzy?" składają się:1. Autorytet i wiedza autora - Piotra Majewskiego, które sprawiają, że jego artykuły (nie tylko ten jeden) zmieniają spojrzenie na zarabianie a ludzie chętnie płacą za dostęp do jego stron.
2. Program partnerski z prowizjami na przyzwoitym poziomie pozwalającymi rzeczywiście ZARABIAĆ w Internecie oraz zgoda na wykorzystywanie tego artykułu przez Partnerów.
3. Temat zarabiania w Internecie, który pasuje do wielu stron i interesuje bardzo wiele osób.
Jeśli więc chcesz, aby w przyszłości jakiś Twój artykuł stał się równie popularny (na co w tej chwili masz dokładnie takie same szanse jak inni) już dziś zacznij pracować nad swoim autorytetem w dziedzinie, którą się zajmujesz. Stwórz stronę, która będzie zbiorem najcenniejszej wiedzy z danej dziedziny, opracuj program partnerski dla witryny i cały czas pisz dobre artykuły nie zapominając o poruszaniu w nich chwytliwych tematów. Powodzenia.