ZŁOTY CYTAT:
"E-wizerunek staje się czynnikiem kluczowym dla sukcesu każdego przedsiębiorstwa."
Zobacz pełny tekst
Pajacyk

Sposoby promowania stron internetowych (5)

Autor: B. Gawrylak | Data dodania: 09.08.2005

Public relations

to zorganizowane działania, których głównym celem jest stworzenie i ochrona pozytywnego wizerunku strony oraz jej autora.

Do tego rodzaju działań promocyjnych należą:


Propagowanie strony wśród odbiorców

przez: reklamowanie, marketing bezpośredni, promocję sprzedaży, sprzedaż osobistą;
Dobra rada:
- Do tworzenia pozytywnego wizerunku strony wykorzystuj wiele różnych form promocji.
Uwaga! Wszystkie działania promocyjne muszą być ze sobą powiązane i wewnętrznie spójne.

Troska o prawdziwość, użyteczność i aktualność informacji zamieszczanych na stronie;

Dobra rada:
- Nie zamieszczaj na stronie informacji niesprawdzonych.
Uwaga! Jedna nieprawdziwa informacja może zepsuć dobrą reputację strony.

Troska o wygląd strony,

czyli o jej czytelność, przejrzystość, intuicyjność i łatwość poruszania się dla odwiedzających, przyjazną grafikę (nie utrudniającą zrozumienia przekazywanej treści) oraz dostępność mapy strony;
Dobra rada:
- Dbaj o atrakcyjny wygląd Twojej strony wykorzystując gotowy lub własny projekty graficzny.
Uwaga! Umieszczanie dużej ilość grafiki (szczególnie o wysokiej rozdzielczości!) na stronie wydłuża jej czas wczytywania się.

Organizowanie lub współorganizowanie konferencji i seminariów

związanych z tematyką strony;
Dobra rada:
- Organizuj konferencje razem z innymi, wówczas mniej zapłacisz za ich przygotowanie.
Uwaga! Nieuczciwi współorganizatorzy będą negatywnie wpływali na wizerunek Twojej strony i Ciebie.

Organizowanie imprez

dla gości strony (np. strona o tematyce kulinarnej może organizować spotkania w restauracjach połączone z degustacją specjalności kuchni, a strona o tematyce filmowej może organizować specjalne seanse filmowe);
Dobra rada:
- Uczestnicy organizowanych imprez mogą pokrywać część lub całość kosztów imprezy płacąc za bilety wstępu.

Patrz również:

Uwaga! Wysokie ceny biletów mogą odstraszać potencjalnych gości.

Sponsorowanie

audycji radiowych i telewizyjnych, artykułów prasowych oraz patronat imprez sportowych, wydarzeń kulturalnych, programów naukowych;
Dobra rada:
- Na imprez sponsorowane przygotuj reklamy wizualne i dźwiękowe oraz znak graficzny (logo) swojej strony, tak aby mogły być zauważone i zapamiętane przez uczestników.
Uwaga! Na swojej stronie umieszczaj informacje o imprezach sponsorowanych.

Jak wybrać, zainstalować i prowadzić popularne forum dyskusyjne?
Forum dyskusyjne - porzewodnik od A do Z
Pobierz bezpłatny fragment

Rozdawanie gadżetów reklamowych

np. kalendarzy, kubków, długopisów czy balonów z logo strony;
Dobra rada:
- Rozdawaj gadżety reklamowe podczas imprez organizowanych i sponsorowanych przez Twoja stronę.
Uwaga! Niska jakość gadżetów może negatywnie wpływać na dobrą opinie o stronie, której logo znajduje się na nich.

Prowadzenie dyskusji on-line

na tematy strony (z wykorzystaniem czatu, forum itp.);
Dobra rada:
- Stwórz własne forum i/lub pokój na czacie, na którym będziesz mógł decydować o tematyce prowadzonych rozmów.
Uwaga! Moderowanie i cenzurowanie wypowiedzi może zniechęcać uczestników do dalszej dyskusji.

Jak wykorzystując e-mail zdobyć pracę, kontakty, klientów, partnerów...
Potęga jednego e-maila
Pobierz bezpłatny fragment

Wysyłanie listów okolicznościowych

(mailing, mailing elektroniczny) np. życzenia noworoczne;
Dobra rada:
- Wysyłaj listy okolicznościowe do stałych gości Twojej strony z okazji najważniejszych świąt.
Uwaga! Nie wszyscy użytkownicy chcą otrzymywać listy okolicznościowe.

Współpraca z innymi mediami

(prasą, radiem, telewizją) np. przez umieszczanie na stronie artykułów prasowych oraz wywiadów radiowych i telewizyjnych;
Dobra rada:
- Współpracuj z autorami tych działów prasowych, audycji radiowych, programów telewizyjnych, których problematyka zbliżona jest do tematyki Twojej strony.
Uwaga! Współpraca z mediami o złej reputacji może negatywnie wpłynąć na wizerunek Twojej strony.

Udział w imprezach, targach, konferencjach, seminariach i wystawach

o tematyce zgodnej z tematyką Twojej strony;
Dobra rada:
- Wyróżniaj się aktywnością podczas imprez, w których bierzesz udział.
Uwaga! Twoje opinie wyrażone podczas konferencji i seminariów będą budowały wizerunek strony w oczach uczestników.

Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Następna

ReklamaStron.pl - Wszystko o reklamowaniu stron w internecie
Valid XHTML 1.1 Valid CSS!
XHTML, PHP, JS by pbanasiak