ZŁOTY CYTAT:
"Opracowywanie projektu strony jest procesem czasochłonnym, ale nigdy nie jest to czas stracony."
Zobacz pełny tekst
Pajacyk

Reklama za darmo - podpisy w e-mailach (3)

Autor: B. Gawrylak | Data dodania: 26.09.2008

Jak dodać stopkę do e-maila?

Gdy już masz gotowy podpis, czas wykorzystać go do reklamowania własnej strony. Są na to dwa sposoby. Stopkę do wysyłanych przez siebie e-maili możesz dodawać ręcznie lub automatycznie. Metoda ręczna polega na samodzielnym wpisywaniu podpisu do każdego wysyłanego postu. Dla ułatwienia możesz swoją sygnaturkę zapisać sobie w pliku tekstowym i później już tylko kopiować ją do każdego wysyłanego e-maila.

Jeszcze prościej będzie dodać podpis do programu pocztowego, z którego wysyłasz e-maile - wówczas będą one dodawane automatycznie do wszystkich wysyłanych przez Ciebie e-maili.

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnym e-marketingu?
E-społeczność
Pobierz bezpłatny fragment

Dodawanie sygnaturki w programie pocztowym Outlook

Tools - Options - Signatures - Add signatures to all outgoing messages - New - Wpisz tekst (Text) lub podaj ścieżkę pliku (File) - Apply - OK

Dodawanie podpisu w programie pocztowym Thunderbird

Stwórz plik tekstowy (.txt) - Narzędzia - Konfiguracja kont - Dołącz sygnaturkę wybierz stworzony wcześniej plik - OK

Dodawanie stopki w programie Mail (MacOs)

Mail - Preferences - Signatures - Add signature - wpisujesz tekst - OK - Save

Dodawanie ręczne czy automatyczne?

Ręczne dodawanie stopki daje Ci możliwość każdorazowego jej dopasowania do treści wysyłanego e-miala, jednakże może sprawić, że nie zawsze będziesz pamiętał o jej dodaniu i stracisz kilka (a może nawet kilkanaście) możliwości zareklamowania swojej strony.

Stosowanie automatycznego dodawania sygnaturek do e-maili sprawi, że każdy wysyłany list będzie zawierał reklamę. Z reguły programy pocztowe pozwalają na edycję stopki w momencie pisania e-maila.

Dlaczego warto reklamować się w podpisach?

Pomyśl do ilu osób tygodniowo lub dziennie wysyłasz e-maile? Ile z tych osób czyta je z zainteresowaniem (bo przecież nie piszesz nudnych maili ;-) i nie rozsyłasz spamów)?
Dodatkowo przypomnij sobie, ile radości sam masz z przeczytania e-maila zawierającego:
- wiadomości, na które czekasz,
- potrzebne Ci informacje,
- czy też kilka zwykłych ciepłych słów wysłanych przez bliską osobę.

Na pewno chętnie odbierasz i czytasz takie wiadomości - wierz mi, że takich osób jak Ty jest zdecydowana większość. Stąd też, czy myślisz, że informacja o Twojej stronie internetowej dodana w podpisie pod oczekiwanym e-mailem nie skłoni jego adresatów do odwiedzenia tej strony? Nawet jeśli na Twoją stronę zajrzy tylko kilka osób, to i tak jest to lepsze niż jeśli na Twoją stronę miałby nie wejść nikt. Dlatego warto wykorzystać również taką metodę prmocji!


Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | Natępna

ReklamaStron.pl - Wszystko o reklamowaniu stron w internecie
Valid XHTML 1.1 Valid CSS!
XHTML, PHP, JS by pbanasiak